Onsdag!

Kära mamma och pappa, om jag blinkar lite med mina söta ögon. Finns det då möjligtvis en liiiiiiten chans att det kommer in "vi-saknar-dig-gumman" slant på ett (helst mitt ;)) konto? ^^ 
Jag och Matilda var i mallet nu på kvällen och jag hittade tre saker jag skulle vilja ha.
Ett par shorts


och ett linne

och en annan basic tröja men jag orkar inte leta efter den bilden...

Hela kalaset skulle gå på typ 370kr... Just sayin'. Jag saknar er också ;) Puss


God dagens till er andra!

Idag har jag som sagt avslutat dagen i mallet. Annars har dagen varit okej, kört runt och känt att jag äger världen i den stora feta bilen. Hade helt okej snälla barn. Ena stannade i skolan en och en halv timme extra då hon ska vara med i talangshow nästa vecka. Den andra fick med sig en kompis hem, så med andra ord var inte min jobbdag så belastande. Jag fick laga lite middag, sen drog jag.
Dagen började med boot camp och det finns så många fula ord jag skulle vilja använda och jag måste säga att det är helt underbart att vara utländsk på dessa pass. Det är ingen som förstår en när man ligger där på golvet, drypande av svett och svär åt Chris, haha underbart! ;) Imorron är det en blandning av kickboxning och boot camp. Måste ju även säga att vi har sjukt ont mest överallt men vi har gett oss fan på att gå hela denna vecka så det finns ingen ursäkt! Men lätt att jag kommer köpa ett medlemskap där! :)

Malin, det går så där... Jag ska läsa den tredje boken. men den finns inte på biblioteket och jag pallar inte köpa den. Så jagfår vänta ett tag till! -.-

God natt!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha okej torsk för att den är såå bra!! :D just sayin ^^ och vad härligt med najsa dagar för dig här framöver med sol och bad (så småningom iaf) ;) <3

2012-05-24 @ 13:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0