onsdag 9/5-12

Halloj!

Vad har jag att berätta idag? Blev lite rädd på eftermiddagen. Det står i kalendern att Havord ska komma och hälsa på, men inte vilken tid han skulle komma. När Joanna har pratat om honom låter det som att dom ses minst en gång per år. Så när dörrklockan ringde idag klockan 5 blev jag förvånad, den ringde inte bara heller en gång utan 15 innan jag hann öppna. Så står det en man i typ hawaiiskjorta och liksom allmänt luffig ut. På bredaste engelskan säger han, Hi I'm Havord. Jaha ja välkommen in säger jag. Går till Quin och säger Havord är här. Vem? mammas kompis,du vet... Hon går ut i hallen kommer tillbaka, ehm jag har aldrig sett den mannen förut?? Paniken uppstår, vem är mannen jag just släppt in i huset? :o Joanna är inte hemma så det är liksom ingen som vet hur han ska se ut? Efter typ en timmer kommer Joanna hem och jovisst känner hon igen honom, först då kunde jag slappna av. Hahah jag älskar att jag får veta sånna "viktiga" saker i förväg, typ att han kan komma när hon inte är hemma???

Annars då? Somnade under dagen, vaknade upp hann med en snabb lunch för att sedan gå till skolan och hämta barnen. Ja jag gick faktiskt. Det regnade men jag hade bestämt mig för att gå så då gick jag... Barnen var väl lagom glada men jag hade gummistövlar på! :D Annars har det inte hänt något spännande, vi hann med en sväng på gymmet direkt efter dropp-off, och nu på kvällen drog jag och Matilda till Target och bara gick runt. Trevligt värre!

Nu ska jag borsta tänderna och sova!

Malin, jag tycker inte alls att böckerna är sååååå bra, men som sagt som den första sluta var man ju tvungen att läsa den andra. Är väl halvvägs igenom den andra nu...

Pappa, det är bara börja planera din packning, typ inget alltså ;)

Angelika, (jag kommer aldrig kalla dig angie! Gör du det själv nu? :p) Hoppas allt var bra i egypten! :D Och visst är mitt livintressant?? -.-


Tack och hej!! <3<3

Kommentarer
Postat av: angiiiie

hahah nej det gör jag väl inte men skriver jag angelika så finns de en liten chans att en till angelika skriver och att du då blandar ihop oss... men ingen angiiiiiie... så jag tänker endast strategiskt!

2012-05-10 @ 07:08:00
Postat av: mamma

Halloj!! Det är ny dag! och du har inte skrivit något i bloggen. Vad gör du? Springer på bio, är i mallet eller vad gör du? P&K Mamma

2012-05-11 @ 13:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0