Onsdag 2/5-12

Hej!!

Här kommer ett express inlägg! Jag har nämligen lånat the Hunger Games på biblo. Bara det att den är så populär så man får bara ha den i 7 dagar, jag lånade den i torsdags kväll och sen åkte jag ju bort. Så jag började läsa den igår, och jag har nu 300 sidor kvar tills imorron! Hahah så jag har INTE tid med detta!! ;)

Annars då? Dagarna rullar på som vanligt! Inget spännande som händer här inte.... Får se hur trött jag är imorron men planen är att vi alla ska träffas på Rebeccas gym i morgon bitti och köra lite :) Sen har jag inga fler planer, eller jo måste fixa en present till Quin som fyller år på fredag!

Nu måste jag kila! Lovar att skriva mer någon annnan dag! :)

Puss och hej!

Kommentarer
Postat av: Pap

Hoppas det är en bra bok om du ska klämma 300 sidor på en natt......

2012-05-03 @ 22:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0