Onsdag

Hallå!

Idag var det tillbaka till Georgio's och Chris och Brandan! Åh vad vi hade längtat! hahah :D Idag var det bootcamp på schemat, sjukt jobbigt när vi var där, dock inte så svettigt som det brukar! Vet inte ifall jag kommer ha ont imorron, peppar peppar ta i trä!

Annars var det en tidig dag i skolan, men denna underbara mamma tog båda mina barn och sa take some time off. HAA sa jag och slängde mig i bilen. Åkte förbi biblioteket på vägen till affären, boken var där! :D
Åkte och handlade lite frukt och grönt. åkte sedan hem slängde mig i soffan för att börja läsa! Hann väl typ 2 sidor innan ögonen gick i kors, och jag tog en nap :p

När barnen sen kom hem var det dags för läxor, sen så är ju brorsorna hemma så jag betyder ju inte ett smack. Fine sa jag och läste lite till.

Nu ligger jag på golvet i mitt rum. Nytvättade lakan i sängen och innan jag får lägga mig där ska jag bli ren och fräsch så tack och god natt nu ska jag göra kväll! ;)

Hörs imorron!

Först måste jag säga ett STORT GRATTIS till Mathilda på 20-års dagen! :D



Det är mycket som pågår för henne just nu! För precis just i denna sekund är hon på sin studentbal! Hon går ut på fredag (tror jag) (lite efter är hon ju) men det är okej för hon var i usa förra året ;) Så stort grattis till dig Matlhan för allt som händer just nu! :D

Kommentarer
Postat av: Malthan

men åhhhh älskling!!! TAAAAAAACCCCCCKKKKKK :D:D:D:D:D!!!!

Jag går faktiskt ut den 5e, alltså på tisdag hehehe.. så är ännu mer efter ;)

<33333

2012-05-31 @ 11:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0