Måndag

Idag var det första dagen på prova-på-veckan på kickboxningsstället vi var på förra veckan! Jag har ont redan nu... Imorron är det bara på det igen! Vi ska mjölka varenda 9:30 pass dom har! :D

Jag hade en rätt så nice dag, farmorn vek all tvätt idag så jag behövde bara bädda sängarna, jag glömde dock Justins... Men hör och häpna, det fixade ingen mindre än Ben??? Say what liksom? ;)

På kvällen drog jag och Matilda på bio, vi såg What to expect when your expecting, den var inte så jätte bra! lite rolig ibland men det var det.

Annars känner jag mig allmänt skör. Som om att jag skulle behöva en anledning att få gråta ut lite och sedan komma på benen igen. Känns som att om någon skulle bara peta på mig skulle jag brista ut i stor böl. Men men, är väl bara trött så nu ska jag stänga ner för kvällen!

God natt <3<3

Kommentarer
Postat av: matilda

men palla att du pallade kommentera att jag tuggat på mackan! pilutta dig ;)

2012-05-23 @ 00:33:24
URL: http://matildatoamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0