Måndag 7/5-12

Efter regn kommer sol.... Inte i mitt fall. Idag satte jag igång brandlarmet. Asså jag blir bara så trött på mig själv -.- Dom ringde från larmcentralen och frågade efter koden. Inte fan vet jag vad vi har för kod på brandlarmet. Fattade inte något av larmdosan som jag trodde var urfunktion, kan jag ju säga att den inte var! Hörde inte ett ord av vad Brad sa när jag ringde och frågade om hur jag skulle stänga av det. Lyckades till slut. Jag var i sån chock att jag ville gråta. Andra gången på två dagar. Skrek på Quin som skrek tillbaka och behandlade mig sedan med tystnad resten av kvällen. Känner att jag lyckas riktigt bra nu... Som sagt trött på mig själv, kan ju inget annat än att längta till Joanna och Brad åker iväg en vecka till Spanien och jag inte kan ringa dom så där på stutts..... Vad vet farmor Sylvia och farfar Dan(?) om brandlarmskoden liksom???

Nu ska jag kolla till barnen en sista gång sen ska jag stänga ner hjärnkontoret, även om det verkar som att personalen gått på semester.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2012-05-08 @ 08:48:28
Postat av: Pap

Appropå efter regn kommer sol,



http://www.youtube.com/watch?v=ilJch7mXXEc



Du kanske ska fråga om det är något mer du behöver känna till, än koder till larmet. Och tro mig, det blir bättre.



När det blir sol igen kan du fira lite med fyrverkeri,

http://www.youtube.com/watch?gl=US&v=EV95uJ0DiuY

2012-05-08 @ 09:35:55
Postat av: angiiiie

halloooj, har nu suttit o läst igenom alla inlägg som jag missa när jag va i egypten... fina skor!!!! :) hoppas allt är bra med dig buddie <3

2012-05-09 @ 11:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0