Måndag 30/4-12

Hej alla glada!

Jag har två saker jag måste berätta. 1, Igår efter att jag stängt av datorn vid 10 i 8, tog jag upp min bok hann läsa ca två rader innan jag insåg att detta inte skulle funka, så la ifrån mig boken, and the next thing I know är det dags att vakna :( 

2, Jag har ont mest överallt och är nog lite i chock tillstånd, men igår gjorde jag något som jag velat prova så länge som jag kan minnas! Jag var på en självförsvarskurs! Riktigt roligt, inte så intressant eller så men antar att det är bra att veta det som dom lärde oss! Jag fick även gå upp i mitten av dessa 50 pers (lilla jag liksom? Jag som inte ens vill stå upp i klassrummet) och sparka, skrika och slåss för mitt liv mot denna skummgummiskyddad kille.  Det var det bästa på hela kvällen! hahah jag var uppe i typ 30 sekunder, och efter det var jag helt SLUT! Det var så sjukt jobbigt! Allt jag kan säga är att jag önskar/hoppas att jag har mycket adrenalin i kroppen den dagen detta skulle hända. För även om jag är okej tränad skulle jag inte orka stå i mot så länge!

Det var det jag skulle  börja med att säga! :)

Idag då. Idag var det valborg i Sverige. Nej jag har inte missat det. Vad skulle jag göra utan facebook? Troligtvis leva ett bra liv utan avundsjuka... Hahha nä men hoppas alla hade en bra dag och kväll! Vill inte höra att någon åkt till Mariapol! Ni hade ju i alla fall tur med vädret ;)

Själv har jag spenderat större delen av dagen i soffan. Med Matilda och Rebecca. Ingen hade rikitg kraft till att hålla ögonen öppna, men vi kämpade tappert! ;)

Nu ska jag sova!

God natt allt kärt folk! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0