Kanada levererar!

Hejsan!!

Har nyss klivit in genom dörren här hemma, 10 timmar i en buss och ja har ALDRIG varit så uttråkad.... Somnade gjorde jag innan bussen lämnade parkeringen, nä men nästan, 1 min efter gränskontrollen sov jag i alla fall! Sov sedan till lunch, och där efter gav jag mig f*n på att hålla mig vaken så jag kan sova ikväll!

Helgen har varit så jävla rolig! I fredags lämande ju bussen Boston vid 9 på morgonen. Vi var framme vid 7. Då gick vi och bytte om och gav oss sedan ut på jakt efter ett systembolag. När vi väl hittat det spenderade vi alldeles för mycket pengar och gick sedan riktigt nöjda där ifrån. Vi hamnade på Hard Rock Café för lite middag, och även där utnytjade vi Kanada till fullo. Vi slog till på en drink! :D



Efter det dorg vi tillbaka till hotellrummet och fixade till oss. Sedan drog vi ut, och gjorde stan osäker. Jag har aldrig varit den som dansat när jag varit ute, men oj vad vi dansade! :D Det var såååå roligt! :D 

Kanada har dock en lag att det inte får säljas alkohol efter klockan 2, vilket gjorde att klubben stängde då. Just när vi fick veta det var ju det väldigt upprörande, men så här i efterhand var ju det VäLDIGT skönt!!! Hahah

Nu är klockan halv 12 och jag ska fösöka sova så jag orkar med denna vecka! Jag fortsätter imorron!


Hoppas ni haft en bra helg! :D

To be continued.....

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det verkar som ni haft en helt underbar helg med massor av fest. Hann ni med att se niagara fallen??

2012-05-14 @ 06:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0