Kanada levererar! Forts...

Mamma jag sa ju att jag inte var klar! Du måste ha tålamod!

Jag hann ju bara till vår fredagskväll, så nu börjar jag vi lördag morgon då. Eftersom vi hade en sjukt bra fredagskväll hade vi ju en mindre bra morgon. Men det var bara att bita ihop, och gå ut i det fina underbara vädret! Solen sken, himlen var blå och det var väl 23 grader eller nått :) Riktigt härligt!

Det här kommer låta konstigt men det är så det är. Jag vet att jag har betalat resan, men eftersom vi fick biljetterna i handen utan att dra kortet just då kändes det ju inte som om man betalat. I alla fall, om jag hade betalat biljetten till "journey behind the falls" hade jag varit riktigt besviken. Jag/vi trodde att man verkligen skulle få gå bakom fallet men så var det inte alls. Det fanns en liten balkong bredvid fallet och sen fanns det två "fönster" så man kunde se vattnet "bakifrån" eller vad man ska kalla det. Det var riktigt tråkigt! Däremot var båt trippen rikitgt COOL! :D Fast man såg inte så mycket hahah.... Vi hade med oss en engångs kamera med oss, så dom bilderna kommer lite senare när dom är framkallade!

Jag orkar inte fixa till bilderna så nu kommer dom i den ordning det hände!

Ibland är det bra att vara liten, typ när man ska sova på en buss. Vi andra fick sitta rakt i ryggen och 90grader i knäna. Det var ju lagom roligt i 10 timmar....


Tre taggade tjejer!



Första synen på fallen! :D Detta är den amerikanska sidan.


Jag är i Kanada!




I Kanda finns det inte bussar... Det finns people movers.





















Ja det var min helg det! :D Ja vi gick ju ut på lördagskvällen också, så klart! ;)  

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att prata med dig idag.

Vilka fina bilder du lagt upp. Så mycket vatten!!! Jag vill också åka dit.

Nu har du varit i två länder som jag inte varit i! Grekland och Kanada. Fuskigt.

2012-05-14 @ 21:13:31
Postat av: angiiiie

åhååå va fina bilder! :) dog av skratt när jag såg skylten people mover HAHA :D <3

2012-05-16 @ 11:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0