Helgen!

Hejsan!!

I helgen har solen varit och häslat på! Så NICE! :D I lördags var det ju som sagt Joannas graduation. Och ja, Malthan det är mamman! Hon har gått i skolan och pluggat tills sig en Business degree ;)

I fredgas var det Matildas värdtjejs födelsedagskalas. Det var på något som heter RollerKingdom. Det är ett rullskridskoställe. Helt okej rokligt! Jag och Matilda var ju tvugna att prova på just rullskridskor. Inlines som man också kunde välja, kan vi ju båda åka!



Quin valde inlines!


Joanna och små barnen



Joanna med barnen som är hemma just nu. Brandon är i Israel på någon judisk kunskaps resa.



Joanna med sin mamma


Lördagkvällen spenderade jag på stranden med Matilda, hon har länge pratat om att se solnedgången där så igår fick hon se den!




Efter det drog vi hem till henne och kollade på lite film. Sen var det god natt.

Idag söndag har vi haft en dag på stranden! OCH VET NI???? JAG TOG ETT DOPP! Det var typ 8 grader (kändes det som, i alla fall)!! Hahah
Alex kom och hämtade mig strax innan 1 så vi var lite sena till solen, men bränd är jag i alla fall ;)

På stranden kom vi på att vi skulle fixa en liten middag hos Matilda så vi drog till affären, köpte pommes, grekisk yoghurt och vattenmelon. Åkte hem till mig för att jag skulle hjälpa farmorn med middag till barnen. Det slutade med att vi stannade här! Ben hjälpte oss att tända grillen och det hela slutade med en jätte middag och vi hade verkligen jätte trevligt! :) Farmorn och farfarn är jätte trevliga! 

Jag vet den är lite suddig, men det får ni leva med! Det är från vänster: Rebecca, farmor Sylvia, farfar Len, Matilda, Quin, Ben och Alex!

 

Hahah ingen kanske visar sin bästa sida i bilden heller!! :p

När vi åt lite efterrätt började Quin skratta för sig själv. Hon hade tappat sin tand! Just nu trillar det ut tänder ur hennes mun!



Oj haha den kanske var lite nära!

Det var min helg det! :D Men jag får ju inte glömma vad jag gjorde i fredags förmiddag!





Äppelpaj, hallonscones, kaffe, te, citronvatten, färskt frukt, OCH.... VANILJSÅS! :D
Åh så gott och mysigt det var! :)

Hoppas ni haft en härlig helg och att ni haft fint väder!

Tack och god natt!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jättefina bilder!

2012-05-21 @ 06:26:19
Postat av: angiiiie

va kul med massa bilder :D och shit vilken mysig helg!! <3

2012-05-21 @ 22:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0