Helgen

Hejsan! :)

Idag är det måndag, men det är ingen vanlig måndag här. Det är memorial day. Alltså en röd dag i kalendern. För första gången sen jag kom hit, har jag varit ledig en röd dag! :D Jag tycker dock det var helt rätt eftersom jag jobbade hela helgen!

Igår kväll drog jag och Matilda ut och åt på cheesecakefactory. Jag behövde lämna huset och sen som sagt var det ju även min 11 månaders dag! :D Så efter den mysiga middagen drog vi på poolpartyt. Hade Matildas magnum vinflaska, som försvann förvånande fort... Hahah! Kvällen var dock mycket trevlig och jätte rolig. Jag och Matilda kände 1 till person utöver hosten, och det var Alex hahah. Vi tre var det 5:e,6:e och 7:e hjulet. Hahah det var 4 andra personer där, men dom var par så det slutade med att vi tre hade vår kväll och dom hade sin kväll fast vi var på samma ställe. Kanske låter konstigt, men det var som sagt väldigt trevligt :)



Tidigare under dagen var jag med barnen på stranden. Deras kusiner kom även dit. Så vi spenderade nog ändå 2-3 timmar där, sen åkte vi hem och gick till parken. Efter det åkte vi och klippte håret på Justin. Sen när vi kom hem var Joanna och Brad hemma. WIHO sa jag och gick....

I lördags gick vi på bio, vi såg The Pirates and the misfits. Den var däl okej, fattade inte riktigt men jaja, det var ju till barnen. Vad gjorde vi mer i lördags? Det kommer jag inte ihåg, men jag fick i alla fall dagen att gå! ;)

Farmorn och farfarn drog runt 9, sen hade jag barnen fram tills söndag klockan 6. Trött Josefine!

Jag tror att det hände något i fredags också, men det har jag glömt bort!

Over all hade jag en bra helg! Sommarn är verkligen här nu! :D inte under 25 grader för en minut mellan 9 och 5 typ ;)

Hoppas er helg har varit bra!

Men herre min skapare!!! Jag höll på att glömma vad jag gjort idag! :o



Idag mina kära vänner har jag varit på en baseball match! :D



Platserna vi hade var kanske inte dom bästa, men jag ska inte klaga för jag blev medbjuden av Matildas familj! ;)


Så här set en baseball plan ut ;)



Slutresultatet blev bra! :D

(vi vann)



dom var väldigt snabba med att fixa planen efter matchen. Vi hann inte ens resa på oss innan dom var där!

Det var det som hände idag! Mycket roligt! :D

Lets go RED SOX lets go!!

Nu ska jag dra på men in black 3 med Alex, see you later! :D

Puss

Kommentarer
Postat av: Angelika

Asså.varför.är.posten.seg.för.jävla.skit. <3

2012-05-29 @ 07:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0