Graduation!!

Idag tar Joanna examen med sin business degree!

Klockan 12 är det brunch, klockan 2:30 är det i skolan och senare ikväll är det middag. Dock har jag inte skaffat någon present :/ Dåligt, jag ska dock åka och köpa en blomma, men det är ju kanske inte tillräckligt när man tar examen. Jag fick dock veta idag klockan 9 att jag var bjuden, då efter att jag frågat ifall jag fick komma. Hahha...

Nu ska jag dra och duscha och fixa till mig inför dagen! :D

Hoppas ni har en bra och härlig långhelg! :) 

<3<3<3<3 

Kommentarer
Postat av: Malthan

Är inte joanna mamman i familjen? Ofta du inte var bjuden? :o skumt... Oh den där skitungen quin haha, alltså de är barn, ta inte illa upp, skitbra att du sa ifrån då kanske hon säger vad hon egentligen menar! <3

2012-05-20 @ 21:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0