Domedagen?

God dagens!

Idag åkte jag och Matilda på en kaffe hos Rebecca innan vi drog vidare in till Boston. Väl där hann vi med en lätt lunch, lite ärenden och sedan hem igen. På denna tid hann jag få ett sådant skavsår så att jag inte ens kunde ha skon på hälen. Jag har sagt det förut, jag är inte den som får skavsår, men OMG... AJ! Blåsa stor som en 5-krona. Det är inte vilka skor som helst heller. Utan det är skor jag har använt dagligen sen jag köpte dom.
Nämligen mina vita skor! :( Vet inte ifall jag kommer kunna använda dom igen :/
 


När vi var klara med det var det dags att åka och hämta barnen. När man klev ut ur bilen fick man en sån där tropisk chock. Fuktigheten som var i luften var inte att skoja om. Disigt och allmänt "tjockt" väder. Hängde lite åska i luften också. Vi drog till gymnastiken och sedan baseballen, sedan hem för middag. Efter middagen drog vi till starbucks för lite häng med andra svenskor.
När vi satt där lät det helt plötsligt som om dom drog igång acn, sen sa någon. Oj nu kom regnet. Jag och Matilda, vilket regn? Ja det är stormvarning här ikväll... Den skulle komma runt 10. Där var den. När vi fattade vad det var reste vi på oss och gick. Vi hade parkerat bilen 50 meter från dörren.  På de 50 metrarna var man så blöt som att man hade ställt sig i duschen med kläderna på! Helt sjukt!
Den genomsnittliga hastigheten var ca 25 mph = 40 km/h alltså inte snabbt. Nu ligger Matilda här på maddrassen på golvet, dels för att hon inte gillar åska och dels för att jag inte vill köra henne ut till buschen där hon bor. Så imorron ringer klockan tidigt för att hinna skjutsa hem henne innan barnen ska vakna! 

Får se imorron vilka förödelser detta regn gjorde till lilla Wayland! 

God natt! <3<3<3 

Kommentarer
Postat av: Angiiiie

Fett coolt med såna regn, så mysigt om man får möjlighet att sitta på en balkong och bara lyssna.. Åska är mindre roligt! :p hoppas du får en toppen dag!! <3<3

2012-05-30 @ 07:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0