Vad ska man saga?

Ja nu hoppas jag att jag har imternet ett tag. Jag sitter med Joannas iPad sa det kanske inte blir ratt stavat pa allt. I alla fall, rummet vi bor i ar helt insane!!!! Det ar en fyra-rums lagenhet. Sa vi alla far varsitt rum. Det ar 5 badrum sa dar far vi alla varsitt. Jag har tagit bilder, det kommer imorron! Skidakningen idag var inte alla lika varm eller slaskig som forra helgen. Det ar dock inte sno I hela nedfarten sa man far akta sa man inte aker pa graset, av egen erfarenhet kan jag saga att det INTE gar att aka skidor pa gras...... Hahaha... Jag forsokte namligen idag, gick Inge vidare :p Jag visas bilder imorron, som sagt! Nu blir det room service till middag! Laskigt varre!! :p Hoppas ni har en bra helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0