Usch!

Goddagens!

I natt har jag inte sovit mycket, har varit ett schema på typ var 40:e minut att springa till badrummet. Att vara magsjuk är inte roligt :( Om ni inte visste det! Idag har jag spenderat hela dagen i sängen, inte ens kommit ur min pyjamas. 

Underbara Matilda kom hit med lite coca-cola under förmiddagen, så jag kunde få i mig någon vätska, och lite socker. Då orkade jag inte ens hålla upp min överkropp.
 
Joanna kunde som tur var ta barnen. Vi får se imorron hur det blir, hon ska till sin skola på eftermiddagen. Jag har dock slängt in Quin hos Matilda, så det är bara jag och Justin. Så förhoppningsvis har jag inte en jobbig eftermiddag! Joanna sa även att hon kunde komma hem tidigt, så det är ju bra.

Nu har jag dock 39,5 graders feber så jag är ännu inte pigg. Hoppas jag mår bättre imorron ;)


Tack Sara, Katta och Malin!

Kommentarer
Postat av: tova

ojojoj stackare :( massa massa krya-på-dig-kramar och hoppas du hittar nån vitamin att få i dig i det där landet^^ <3<3<3<3

2012-03-15 @ 00:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0