Torsdag 8/3-12 Bootcamp

Hej!

Idag är det torsdag! Vilket betyder 30 minuters bootcamp. Ett camp som ska få oss i tipp topp form inför PUERTO RICO!
Under dess 30 min hinner man inte tänka mycket. Fast ändå hinner man tänka mycket. Idag har jag till exempel fastställt mitt testamente. Hur jag ska begaravas. Vem/vilka som mitt arv ska gå till. Ja, man får en dödslängtan under dessa 30 min. 
Jag ber om ursäkt för att jag skriver så.

Annars idag har jag och Matilda ätit lunch och tagit en promenad i 20 graders strålande solsken. Även slappat lite i soffan.
Jag och Justin har haft en helt okej dag på basketplanen, då Quin var hos en kompis. Åt en god middag, halvt panerad fisk och ris. Längtar hem till pappas panerade fisk. Men du kommer ihåg va att det numera är jag som står för "såsen" som hör till? ;) Jag är ju bäst på den!

Jag ber verkligen om ursäkt, det här är ju super tråkigt att läsa om! Vad mer ska jag skriva om? :(

Hoppas  ni haft en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja fett tråkigt inlägg. Skriv mer om din kompis, den där Matilda! Hon verkar så jäkla skön, så cool och värsta bra vännen? Är hon lika ball som hon ser ut? :)

2012-03-09 @ 04:14:01
Postat av: Pap

Är det meningen att jag ska känna mig orolig? Jag kanske har förfinat min teknik medan du halvpanerar fisk. :-)

2012-03-09 @ 10:23:55
Postat av: Jennifer

HAHHAHAHHAHHAHHAHAHHA asså fan va jag älskar dig. Hahahhaa fan va roligt du skriver. Jag kan inte sluta skratta hahahahahahahahhaha. Åååh va rolig du e!!

2012-03-09 @ 18:54:36
URL: http://worth2die4.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0