Torsdag 29/3-12 boot cam.... bullbak!

God dagens!

Idag klockan 10 är det boot camp, det passet vi brukar gå på. Men efter att jag droppat barnen på skolan, landade jag i sängen och jag kom INTE upp! Joanna spelade trummer rätt ovanför mitt huvud men ändå slummrade jag till! Hahah som att sova mitt i paraden typ... I alla fall jag kom inte upp i tid för att i skulle hinna till boot campen, och Matilda som vaknat på fel sida orkade inte riktigt bry sig. Så vi samlades hemma hos mig, Rebecca med jäst, och Matilda med bakaskin. Det hela slutade i bullbak! :) Inget smakar ju lika bra som i Sverige men det är ju tanken som räknas typ! ;)

Pannkaks lunchen slutade bra, med sylt och mjölk till! :)

Kvällen spenderade jag med mina skitungar (och Matilda), hamburgare stod på menyn och jag blev riktigt nöjd! Vi hittade även något som liknade hamburgedressing så det var pricken över i:t! :D

Sen har vi spenderat kvällen med att smida planer!! Mer tänker jag inte berätta just nu ;)

Hoppas ni haft en bra dag!

<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0