Torsdag 22/3-12 Boston!

Tjolahopp! :)

I 9 hela månader har jag sagt att man aldrig skulle hinna in till Boston under ens lediga tid. De 6 timmarna jag har varje dag... Men idag bevisade jag att det var FEL!!! Jag och Rebecca har under vår tid sagt att åh, någon dag ska vi dra till Boston College för att bara hänga med studenterna. Idag var den dagen kommen! Vi skulle träffa Nicole, på Boston College klockan halv 11. Klockan halv 11 var jag och Rebecca på Boston University och var skit nöjda med att vi kommit dit. Men ja, vi skulle ju till colleget.... Då Nicole skulle börja tidigare än oss bestämde vi att skjuta på det ett tag. Jag och Rebecca gick till ett starbucks köpte lite is drycker (kaffe och te). Iste är så sjukt äckligt, vidrigt! Jag skulle vilja skriva det smakar ju som kallt te, men då kommer ju ni tycka att jag är blondare än blondast så jag säger inte det....
I alla fall vi hade en riktigt bra förmiddag, isteet i  handen solen i ögonen och Boston skyline i horisonten, det var inte helt fel! men det jag skulle komma till var att efter ett tag tog vi oss in till Boston! :) Gick till en affär, french connection, där Matilda och Rebecca hittat en balklänning tilll mig. Jag köpte den. Den har kostat 298 dollar (=2000sek) jag betalade 40 dollar (=280sek) det var ju så billigt så Rebecca skulle slagit till mig om jag inte köpte den! :p hahha men vi får se ifall det blir den jag har på balen eller inte. Annars har jag något att bära om jag ska på en gala! :D Perfekt ju! ;)

Eftermiddagen har varit super bra! :) Allt känns så harmoniskt nu när solen lyser, himlen är blå och det är 35 grader i solen.
Mamma, jag kan inte lova att det är bättre i sommar, tyvärr! ;) 

Angelika, säg till när du går i shorts och linne, då är vi på samma stadie! :p

Klockan är 11, jag sitter och tuggar i mig svenskt färgämne! Ni förstår inte hur gott det är!! hahah... Jag har zoo-goisar så det sprutar ur öronen! :D Glad tjej!


Tack och god natt!!

Kommentarer
Postat av: angiiiie

oh my fucking gad det är ju sjukligt varmt!!! jag säger till, ska fan ut i shorts idag bara för att inte va efter hahah :D<3

2012-03-23 @ 08:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0