Torsdag 15/3-12 Är det dags?

När är det dags att växa upp? Hur gammal måste man vara för att släppa taget om mamma och pappa? Nej pappa jag tror inte riktigt att jag varit nere vid avgrunden än... För just nu tror jag att min mage ska explodera. Skulle inte förvåna mig om jag vaknar med gravid-bristningar på magen i morronbitti :(
Idag har jag för första gången ätit riktig mat. Fick knappt i mig en tredjedel av det, sen behövde jag gå och lägga mig ner i 20 min för att magen skulle få lugna sig. Sen gick jag upp och satte mig vid bordet och höll dom andra sällskap när dom åt. Då drack jag ett glas vatten.... Och nu... som sagt nu tror jag att magen ska explodera. Ont som tusan gör det :( Ännu en gång önskar jag ju då att mamma och pappa var här så dom kunde tycka synd om mig. Jag känner inte riktigt att jag kan oja mig för dom vuxna i detta hus. Nyss fick lilltjejen en utskällning för att hon började gråta när hon sparka i tån i trappsteget.. Känner inte att jag då vill klaga över en ond mage...

Hur som helst, det är kaos i mitt rum... Resväskor ligger öppnade, prövade för att se vilken som passar bäst, vilken som fyller mest, men är minst, mycket ska i den. Imorron rullar bilen halv 2, with or without me... hahah jag känner press! (Jag brukar inte vara sen, men jag sattsar 100sek att det händer imorron....) Jag Brad, Justin, familjekompisar Lloyd och Danielle åker på en liten skidweekend! :D Mot Loon mountain rullar vi, ligger 2 och en halv timme rak motorväg här ifrån! 52 nedfarter, 9 liftar... Större än Sälen? Nä kanske inte ska vara så kaxig så här innan, kan skryta lite när jag kommer hem ;)

Va mer? jag har knäckebrödssmulor i hela sängen så jag ligger typ på en spikmatta. Lite onödig info så där...

Angelika, välkommen hem! :D Var inte ledsen över att ingen vill umgås med dig just nu, du får skylla dig själv... <3<3

Ja det var väl det jag hade att säga idag! Nu mår magen lite bättre, så jag kanske bara inte ska fylla den med ett helt glas vatten tills magsäcken är tillräckligt stor igen!

Är tillbaka på söndag, men lär inte orka skriva då, så ni -mina få men kära läsare- får står ut med ett uppehåll tills måndag! :)

Puss och kram!! ♥♥


Kommentarer
Postat av: Angiiie

ååh tack :D nu är din trognaste läsare tillbaka brun som en pepparkaka ;) hahah får se om någon vill träffa mig annars får jag tortera alfa lite till :P hoppas du får de toppen i amerikanska sälen hoho puss<3

2012-03-16 @ 13:00:19
Postat av: Fam Löfgren

Hoppas att du har kryat på dig och att du hade en trevlig skidweekend!



kram från Inger, Thord, Anna och Max

2012-03-18 @ 17:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0