Torsdag 1/3-12 Reklamations dags?

God dagens!

Idag har jag varit i "tjänst" sen klockan 7:30.... Slutade 21:00.... Så nu är jag lite trött. Idag var Justin sjuk "på riktigt". Nej men idag har han varit hos läkaren som konstaterade att han har halsfluss. Så han var tvungn att stanna hemma från skolan, även om han var pigg nog att vara där.

Jag har nästan läst en hel bok idag, gjorde inte mig något, det var en bra bok! Men jag har kännt mig väldigt instängd, inte kunnat gå utanför dörren.

Imorron är det fredag.... Denna vecka har jag inte tränat mycket. Mesta dels tänker jag skylla det på Matilda som är tok förkyld, men jag tänker även skylla det på pappas gener, och skulle vilja reklamera min näsa!
Har blött näsblod alla dagar denna vecka! Palla? Nej.... Då tänker ni kanske men vad har det med träning att göra? Jo eftersom jag kan börja blöda utan som helst förvarning, vill jag inte ens utsätta mig eller min näsa för den ansträgningen det faktiskt är att träna...  (om ni inte visste det... hahah)

Nu ska jag sova! Har sovmorgon imorgon bitti, nice! :)

Tack och god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0