Tisdag 27/3-12 9 MÅNADER!!

Hej!

Idag skulle jag fött min bebis! (om jag var gravid när jag åkte).... Det var jag dock inte så ni kan vara lugna! ;)

Idag har jag varit på frukost hos Rebecca, alltid lika trevligt! Det blev mycket prat som vanligt! :D Kanske lite planer?? Men, det vet man aldrig riktigt ;)

Sen så var jag även över hos Matilda, gav henne en liiiten födelsedagspresent. Hahah... Låg budget var ordet. :p

Hade en riktigt bra dag med barnen! :D Det var gymnastik, sen var det besök i applestore, och sen ville dom till snip.its (frisören) Ja  visst sa jag som bara tänkte på att tiden skulle gå! Sen så när vi kom hem var det bara att göra läxorna, sen slutade jag. Hahah härligt! Slängde mig i bilen och åkte till Matilda, skulle med till flygplatsen än en gång! Idag var det dock adjö som stod på schemat så det var ju tråkigt, men det gick förvånansvärt bra! :)

Nu har jag ont i magen så ska lägga mig ner och grina ett tag tror jag, sen är det sovdags!

God natt! <3<3<3

Tack Jessica, kanske en anledning att lägga semesterrutten över atlanten? ;)


Kommentarer
Postat av: Lena

Så bra att dina gudmödrar är överens! :-)

Håller helt och hållet med Jessica, dvs tråkigt för oss att du inte kommer hem, men att du naturligtvis ska ta chansen att stanna kvar ett tag till! Hoppas magontet ger med sig och att du får sova gott i natt! / Bamsekram från Lena

2012-03-28 @ 22:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0