Tisdag 20/3-12 Pucko....

Idag har jag haft ett riktigt AHA uppvaknande. Ni vet appels produkter. När folk kommer ut med paketen från affären har jag ALLTID tänkt, varför köper dom en skärm. Ska man koppla in den med den vanliga datorn eller? ......
Men idag mina kära vänner, idag fattade jag att det är en dator i skärmen liksom.... JA det kanske inte är mitt stoltaste moment, men ändå nu vet ni att jag vet det ;)

Övrigt idag. Inget blev som planerat. Men det hela slutade ändå väldigt bra :) Bilverkstad, lyxfrukost, Läkarbesök, fika hos Rebecca, sommar, shopping och nu säng! :D

Blev tok trött nu så tack och god natt! :)

Malin och Angelika  ....... Har inget att säga er .... :p



Kommentarer
Postat av: angiiiie

HAHA för 3 veckor sen precis, så insåg jag samma sak! i en butik tyvärr så det var snubben där som sa det till mig hahahhaha <3

2012-03-21 @ 09:21:56
Postat av: Jennifer

Jag erkänner också, jag har trott samma sak hahah. Så du e inte ensam ;)

2012-03-21 @ 09:41:51
URL: http://worth2die4.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0