Söndag 4/3-12

Hejsan!

Idag har jag och Matilda spenderat dagen framför tvn med våra biblioteks filmer. Blev lite brownies och te till 3 fikat :)

Efter det var vi uttråkade så vi åkte till Target, handlade lite nödvändiga saker, åkte till Marchalls, handlade lite onödiga saker. Marchalls är en butik med saker till lågpris. Typ förra säsongens kläder osv. Märkes saker till bättre pris helt enkelt.

Efter det åkte jag hem och tog en välbehövlig dusch, eftersom jag inte riktigt rört på fläsket denna vecka har jag kommit av mig i duschschemat. Men imorron är det en ny vecka, redo för ny träning! ;)

Ja, inte en sån händelserik dag inte, men så kan det också vara ;)

Hoppas ni haft en bra helg! :)

<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Pap

Har generna blivit lite bättre nu?

2012-03-05 @ 16:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0