/#%&)¤%/?)%"¤&?(¤/= skit morgon...

08:34-09:20 Basketbollen stuttsar över mitt huvud.

09:45 Quin "sjunger".....

10:00 En skit sur Josefine kliver upp, tydligen skulle min sköna sovmorgon ta slut tidigt idag....

10:57 Tycker Joanna att det är en skitbra tid att träna trummor..... ÖVenför mitt huvud... Visst nu har jag varit vaken. men om jag inte hade vaknat tidigar??? ÅH!!!!!!!!!!!!


Igår var det fredag, Matilda och jag låg och på soffan och var helt utslagna.... Traditionella au-pair koman kallade hon det. Hahah jag vet inte riktigt vad det är men fantasifulla är vi ju inte i alla fall. 

Annars då, inte mycket. Jag och barnen hade en okej dag, Quin skulle på kalas halv 6 och innan det behövde vi fixa present. Så vi drog till mallet efter skolan fixade presenter åkte hem och bytte om till kalaset sen åkte vi.

När jag var klar för dagen, åkte jag till Matilda vi tittade på Jack and Jill.... Typ sämsta filmen ever! :( Super tråkig... Popcornen var goda i alla fall! :)

Idag jobbar jag från 5 och framåt. Så innan det ska jag försöka lämna huset och vara borata så länge som möjligt ;)

Hoppas ni får en bra helg! :)

Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0