PUERTO RICO, HERE WE COME!

Foto av Rio Mar Beach Resort & Spa - A Wyndham Grand Resort, Rio Grande

Foto av Rio Mar Beach Resort & Spa - A Wyndham Grand Resort, Rio Grande

Foto av Rio Mar Beach Resort & Spa - A Wyndham Grand Resort, Rio Grande 

(Bilderna är tagna från hotels.com...)



Hotellet är ett 4-stjärnigt hotell. Ni ser ju på bilderna vart jag ska vara i sommar! ;)

Resesällskapet består av Matilda, Rebecca, och Isabell! :)

Flyget går den 27 juni 2012! :D


ÅH SÅ NICE VI KOMMER ATT HA DET! :D





Måste ju tilläggas att jag numera är en fattig aupair igen.... Tömde HELA kontot på denna resa :(

Kommentarer
Postat av: Pap

Jysst pool, nu har jag något att tänka på när jag inte gräver här hemma.

2012-03-07 @ 08:33:13
Postat av: matilda lindén

woooohoo! puerto fucking rico! fett nice vi ska ha det! (och till mitt försvar ang bilden i mitt solningsinlägg så godkände du den faktiskt innan!)

2012-03-08 @ 04:02:52
URL: http://matildatoamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0