Onsdag 29/2-12

God dagens!

Ursäkta för uppehållet igår! Jag hade inte ork till att skriva något.

Idag har jag inte gjort så mycket, Justin var hemma från skolan fram till 10 då jag ansåg att han inte kunde stanna hemma hela dagen på grund av att han var "sjuk". Han sprang runt i huset, hoppade och skrek på sitt rum osv. Så jag tyckte han skulle gå till skolan i alla fall och det gjorde han. Det var inga sura miner när han kom ut ur skolan på eftermiddagen, så antar att det var okej för honom att gå till skolan.

Annars hann jag med att äta amerikanska pannkakor med Matilda till lunch. Titta lite på tv, skypa med mamma. Sen var det dags att börja jobba igen. Idag är det onsdag, vilket betyder gitarr! Nu kan jag spela smoke on the water på 2 olika sätt. Och även två andra låtar ;) Jag är duktig! :D hahha.

jag önskar att jag tog mer bilder under dagarna, så tråkigt att inte kunna lägga upp några bilder här! :(

Hoppas ni haft det bra idag! ;)

<3<3<3

Måste ju berätta att det snöat här idag. Ca 1 dm sen lunch tid. Typ mer snö än vi haft på hela vintern! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0