Onsdag 21/3-12 Galet!

Hejsan!!


Sen i måndags har det varit 25 grader under dagarna. Det är GALET varmt ska ni veta! Det kom bara helt plötsligt, som jag sagt, jag vågar inte säga att det är sommar för då blir det väl snöstorm nästa vecka, men det känns som om man skull kunna åka till stranden och lägga sig där  ett tag. Shortsen åkte på idag i alla fall! :D

Först skulle jag och Matilda ut på promenad på morgonen. Så jag satte på mig lite träningskläder och började traska till henne. Ungefär halvvägs insåg jag hur jävla tråkigt det var att gå själv. Så jag började springa för jag tänkte att då skulle jag komma fram snabbare. Det gjorde jag väl, men när jag väl kom fram rann det svett så det såg ut som jag sprungit en mil. Hahah kanske dags att börja springa som träning igen?

Sen bar det av för lunchträff med Johanna. Hon åker tillbaka till Sverige på onsdag. Hennes år är slut. Efter det var det dags att börja jobba igen. Ingen fick sätta sin fot i huset idag! Vi skulle vara ute. Vi har spelat basket, hoppat hage, åkt skateboard, spelat basket, åkt skateboard..... Fattar inte att dom inte blir uttråkade? :P jag blev liksom det.
Hur som helst, mycket skratt och ännu mer svett har det blivit :) Alltid lika roligt ;)

Idag har vi även fin besök. Eller inte jag, Matilda har fin besök. Jag fick äran att följa med och hämta upp dem på flygplatsen. Trevligt värre! :) 

Nu ska jag sova! Imorron är planen att hänga på Boston college under dagen. Få en liten student känsla kanske? Eller panik, det återstår att se ;) 

Angelika och Jennifer, hahah tack!! då behöver jag inte känna mig så himlans blåst :p


Puss och kram!! 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Spara lite på värmen tills vi kommer och hälsar på! eller kanske inte... vi vill nog inte ha 25-30 grader och gå omkring i NY.

2012-03-22 @ 08:16:21
Postat av: angiiiie

fett skönt! Här är det omkring 15 grader och de är naaajs, invigde min vårjacka idag woap!

2012-03-22 @ 23:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0