Onsdag 14/3-12 Vilodag

Tjenare!

Idag är jag mycket piggare! Fick sova ut då Joanna tog hand om barnen på morgonen, sen behövde jag bara ta hand om Justin då Quin var hos Matilda. Sen kom även Joanna hem till halv 5 så då gick jag ner på mitt rum och vilade igen. Så det har inte varit någon jobbig dag idag!

Jag är dock rätt trött på att ligga här i min säng.... Imorron blir det dock fika med Matilda och Rebecca på förmiddagen, sen får vi se vad som flyger i mig och Matilda ;)

Nu ska jag titta på tv, vänner marathon och the proposal tävlar om min titt eller vad man säger!

Tack för krya på hälsningar! :) Och för värmande tankar, i svåra tider!

<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Pap

Välkommen tillbaka från din resa, avgrunden tur och retur. Kan bara bli bättre. :-)

2012-03-15 @ 09:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0