Måndag 5/3-12 bara måndag?? :(

Hejsan!

Jag fattar inte att det bara är måndag idag? :( Känns som om det kommer bli en lååång vecka!

Idag har jag ändå hunnit med mycket. Stor handlat, vart på min livsförsta professionella massage, skypat med familj, jobbat, lekt med 18 (!!!!) 7-veckors-gamla golden retriver valpar, och som vanligt hängt med Matilda ;)
Avslutat dagen på starbucks och target. 

För övrigt klättrar jag på väggarna, har sympati skippat träningen i en och en halv vecka pga Matildas förkylning, men nu är det fan dags att dra iväg till gymmet! Varför är det så svårt att göra det själv? :( Tur att jag har Matilda! ♥

Vad mer? 

Inte mycket, jag har egentligen en stor sak att berätta, men jag vill att den ska vara positiv och inte halvt negativ när jag berättar det! 

Imorron KANSKE biljetter bokas till Puerto Rico, grejen är att det är inte frågan ifall vi ska dit (för det ska vi) frågan är dock när vi ska dit! och om vi ska dit med rebecca och isabell, eller bara jag och Matilda? MEN IMORGON VET VI!! :D 

Tack och god natt!   

Kommentarer
Postat av: Pap

Kom nu ihåg att dricka vatten.....

2012-03-06 @ 15:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0