Måndag 26/3-12 ANNOUNCEMENT....

Yo! :)

Idag har jag handlat, tvättat 7 tvättmaskiner, ansökt om att förlänga i 6 månader, hängt med Alex, lunchat med Johanna, lekt med barnen, saknat Matilda, pratat med Emmi, skypat med mamma. Ja vad mer?? Inte mycket...

HALLÅ.... JAG HAR IDAG SKICKAT IN ANSÖKAN OM ATT STANNA HÄR I 6 MÅNADER :o 

Jag kommer alltså inte tillbaka till Sverige först i december 2012 ;) Crazy eller sjukt, välj själv. Jag tycker nog båda :/ Men i fredags när jag var ute och sprang hade jag lite tid att tänka. Då kom jag fram till att jag kommer ångra mig om jag lämnar detta nu. Som Angelika sa, om du åker hem och ångrar dig är det kört, men om du stannar och ångrar dig så går det att ordna....

Så nu mina nära och kära blir ni utan mig i ett helt år. Jag kan nämligen inte lämna landet från och med den 27 Juli! Så tyvärr ingen suprise att vänta under hösten!

Allt är inte helt klart ännu, men jag har ansökt om det. Får vi se vad som händer här näst! ;)

Hoppas ni haft en bra dag!

Imorron firar jag 9 månader i detta land. Det firas med fin fika hos Rebecca! :)

Tack och hej! <3<3<3

Kommentarer
Postat av: angiiie

du gjorde helt klart rätt val, du kommer ha det såå bra!! men sen får det faktiskt va nog.. saknar min buddie! skype i veckan, ja!? <3

2012-03-27 @ 08:14:44
Postat av: Jessica

Vad kul, Josefine! Vi kommer sakna dig här hemma, men det är klart att du ska ta chansen när den dyker upp. Kram Jessica

2012-03-27 @ 19:00:57
Postat av: Rebecca

GAAAAAAALET!!!

2012-03-28 @ 03:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0