Lördag 10/3-12

Hejsan!


Idag har jag inte gjort mycket.... Morgonen kunde ju börjat på ett bättre sätt.

Jag åkte till target, köpte presentpapper. Åkte till mataffären köpte middag (tacos....). Åkte till shell, och tvättade min bil! Första gången på 8 månader!! 50 kronor kostadde det!! :o 7 dollar. Visst kanske inte bästa tvätten men renare än så här har den inte varit på länge!

Nu ligger jag i min säng och väntar på att höra fotsteg som kommer hem, gillar inte riktigt att somna när dom inte är hemma. men idag kan jag nog inte hålla mig vaken mycket längre!

Hoppas ni haft en bra lördag, och att söndagen också blir bra! :)


Måste bara berätta om en dröm jag hade i natt.

Jag var på en skidort, med min amerikanska familj, fast dom försvann ganska fort. Sen så helt plötsligt kom jag på att det var måndag. MÅNDAG, dagen jag skulle åka tillbaka tilll Sverige. Men jag var på skidorten. Helt plötsligt dyker mamma och pappa upp. Fast det var nog bara pappa, mamma pratade jag mest med på telefon. Nu var det bråttom, hem och packa väskan. Helt plötsligt var jag tillbaka på skidorten. Jag hade typ en träningsväska packad och jag tyckte den var väldigt lätt. helt plötsligt kom jag på att jag glömt packa garderoben, hade bara packat det som jag har i lådorna. Men det  var ju som sagt bråttom, mamma ringde cultural care och frågade ifall jag kunde byta flyg. Vilket var helt omöjligt, vi försökte få en biljett samma dag men senare.
Det gick inte heller. Jag blev lite ledsen, för det verkade ju som om jag skulle missa flyget till Sverige. jag sprang runt där och virrade bara runt. Hittade en tjej som var väldigt ledsen. Hon hade inga kompisar, jag frågade vart hon bodde. Wayland... Då sa jag, nä du skojar, gissa vart jag bor! Då sa hon på andra sidan stan och började grina. 
Då kom mamma och pappa med goda nyheter. Vi har lyckats fixa biljetten. perfekt, när går flyget? Det är obestämt, du får stanna här så länge du vill! 

Haahh ja vad ska man säga? Jag är orolig att jag ska glömma något när jag packar? Jag vill stanna här på obestämd tid? 

Hjärngröt är vad det hela är!! 

Tack och god natt!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0