Fredag 2/3 Shopping

Hejsan!

Idag har jag och Matilda varit på shopping runda, vi införskaffade oss lite prylar till Puerto Rico. Biljetterna är inte bokade än, men vi är så säkra på att vi ska dit så det finns inget som kan stoppa oss! 

Idag köpte jag en solhatt och sandaler! Solhatten är en favorit i repris. Köpte en förra sensommaren på rea på Forever 21, men Quin tog sönder den så nu var jag tvungen att köpa en ny! :)

Annars hann vi med lite lunch och te :)

Ikväll ska jag till Rebecca och sova där, och imorron ringer klockan runt 4:30, för vi ska åka till flygplatsen! För dumma Rebecca ska till Miami.... Dumma dumma dumma.....

Det var allt för idag. Just nu är huset fullt med barn. Ena sekunden tror jag att övervåningen ska få ett hål i sig och andra sekunden är det så tyst så jag tror att dom har rymt eller nått. 

Hoppas ni alla får en bra helg! :) Här är det numera 1,5 dm snö, så jag hoppas det blir en fin vinter helg! :)

<3<3<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0