Update

Matilda påpekade himla fint att jag inte berättade det viktigaste som hände i fredags!

Det var så att hon hade biljetter till Skönheten och Odjuret på Boston Opera House. Broadway Across America stod för showen. Det var faktiskt riktigt bra! :) Vi såg dock inte de 10 första min pga tågstrul på vägen dit. Det var ett träd som bestämde sig att inte orka stå emot vinden så det föll ner på ledningarna. Hur som helst så var showen som sagt riktigt bra, och jag kan typ säga att jag varit på en Broadway show! :)



Ja det var musikal, om jag inte sa det! ;)

Kommentarer
Postat av: angiiiie

åhh va mysigt!! :D när du skrev brodway tänkte jag på maxwell shephild eller hur det nu stavas!! I nanny fine du vet ;)<3

2012-06-04 @ 09:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0