Torsdag

God dagens!

Idag lägger jag mig med en lyckokänsla i magen! Dagen har inte varit toppen bra, men liksom totalt blev den riktigt bra :D

Började som vanligt på Georgio's. där satte kvinnokrampen igång så jag kunde inte köra 100, sen så gick mitt fina skavsår "upp" eller vad man ska säga, så jag kunde bara sparka med ena benet. Men nu har jag införskaffat mig wannabe compeed så nu jevlar* kör vi :)

Efter det var det hem för en dusch och sen iväg på äventyr. Och oj vilket äventyr! Ni måste förstå att äventyr i Sverige, i den lilla staden man bor i kan inte mätas med äventyren som blir här! hahha till exempel idag...
Då åkte vi till en ny "by" UTAN GPS!!! Eller gpsen hade inte så man kunde välja husnummer, utan bara korsning. Vi skulle till en restaurang för lite lunch, och vi har aldrig varit där förut. Men vi satte oss i bilen och körde!
Ojojojo förstår ni hur äventyrliga vi kände oss??? Nä, det gör ni inte, ni måste vara med om detta för att förstå! Hahah ni tycker det är skit löjligt... Men det ska jag säga er att det är det inte! ;)

Sen då? Efter det åkte vi hem och hann sitta i 10 min sen var det dags att hämta barnen...

Som vanligt stannar jag vid brevlådan på väg till skolan. OCH DÄR! Den där underbara gröna färgen! ÅH vad jag älskar den! :D Jag har tagit bilder..... Men nu är det så att jag ligger i sängen redo för natten men kameran är kvar i väskan som är där uppe... Så tyvärr inga bilder på det just nu! I alla fall, UNDERBARA ÄLSKADE ANGELIKA!!!! TACK! :D Nu har jag surt godis tills min bror kommer :D Eller ja ialla fall så det räcker tills helgen... Jag kan ju inte skriva här att jag ska försöka hushålla på det för om någon frågar om 5 dar, då kommer jag skämmas ihjäl över att jag varit så glupsk (är det rätt?).... Så jag säger inget! Det tar slut när det tar slut! ;)

Barnen var helt okej, jag och Justin hade en fight över hans matteläxa men det hade han glömt bort 20 min senare så då var allt bra igen. Han läste även ut andra Harry boken idag så på lördag är det filmkväll! :D Yeey för mig ;)

Ja det var dagen det, inte något speciellt som hänt som ni ser, men jag är ändå väldigt nöjd :D

Tack och god natt!


kort på godiset kommer imorron! Tack Angelika, you rock! :D

* Vill bara förtydliga att jag vet att det stavas med ä. men när jag skriver med e ska ni läsa det som ett e, så det blir jevlar, inte jävlar! Bara så ni vet ;)

Kommentarer
Postat av: angiiiie

hahah ojoj vilket äventyr ;)varsågooood är glaaad att det smaka!! :D<3<3<3

2012-06-01 @ 12:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0