Tisdag 5/6-12

Hallå!

Fortfarande energilös, kramade mer säcken än slog på den idag igen. Konstigt! Jag känner verkligen att det är maten som det är fel på men jag har inte ätit något annorlunda senaste dagarna. Eller ja jo i söndags men kan det bara passera så jag kan komma tillbaka till mitt vanliga jag?

För övrigt så är det ju skit väder här just nu, men nu ska det bli bättre senare i veckan! :) Yeey!

Kvällen avslutades på starbucks med svenksgänget! Trevligt värre ;)

Tack och god natt!

Kommentarer
Postat av: Angiiiie

Din kropp är väl van vid lite sämre mat och nu när du har ätit nyttigare och tränar så får den inte lika mycket energi... Kroppar är sämst dom! Hoppas du blir bättre :) puss<3

2012-06-06 @ 22:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0