Ojojoj, förlåt!

4 dagar
3 mornar
96 timmar
5760 sekunder

OMG!!!! :D


God morogn!

klockan är 10 och jag och rebecca har precis vaknat. Idag ska vi åka till Outletten 50min här ifrån, Rebecca ska köpa lite sista saken grejer innan det är dags för henne att dra vidare.

Igår åkte jag och Matilda in till Boston för att strosa runt. Vi provade på en liten romantik tur i svanbåtarna på dammen i Boston common. Riktigt roligt :) Och väldigt billigt, 2,75 för en vuxen. Det må jag säga! ;)

Sen så åkte vi hem till Rebecca, hämtade upp henne och drog sedan hit. Det blev en tacokväll. Hur kan det vara att det är så gott?? Sen så blev det chill i sofforna. Det är många gånger jag frågat Gud vad jag har gjort för att förkäna dessa vänner. För ibland vilja jag bara springa långt ifrån dom. Men jag måste säga att igår skötte dom sig mycket bra. Grattis tjejer! ;)

Bilder kommer senare! ;)

Hoppas ni har en bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0