New York City!

Goddagens!


Ojojoj, jag hinner knappt andas! Fast på samma gång känns det som om vi aldrig varit ifrån varandra. Konstigt! I torsdags åkte jag och hämtade min kära familj på flygplatsen, jag väntade och väntade och väntade. Till slut kom dom! Då åkte vi hem (i den stoooora bilen) hade en rundvandring och en vilopaus vid poolen. Efter det åkte vi till mallet för lite middag. 20 i 8 sov dom som klubbade sälar allihopa! Hahah!!!

I fredags, gjorde vi större delen av Boston. Vi gick och gick och gick! Vi hann med att se Boston Common, the public park, the Prudentialcenter inkl skywalk, vi kunde inte fått bättre väder heller dessa dagar! Helt underbart! Vi hann även med något som kallas en ducktour, vilket är en bil som åker runt i staden med sedan förvandlas till en båt som åker ner i vattnet. Vår guide var aningen för mycket. Efter 45 min var jag klar att kliva av. I lördags var jag tvungen att jobba, så förmiddagen spenderades vid poolen, med barnen. Sedan åkte vi till mallet och kollade runt i affärena, för att sedan åka hem och jobba igen. Vi hade då en tacokväll med barnen. Även denna dag var det bara jag som var vaken strax efter 9. I söndags åkte vi in till Boston igen för att hinna med det alla sagt att man ska göra när man är i Boston, att gå till fenuial hall aka Quincy market. Så det gjorde vi och sedan gick vi runt i södra Boston resten av dagen. Åt lunch på Joe's, en skaldjursrestaurang. I måndags åkte vi till Wrentham outlet för lite shopping, sa mycket blev det net men det som handlades var behövliga saker. Kvällen avslutade vi på restaurang med familjen. Igår började vi dagen på dinnert med lite amerikansk brunch :) sedan visste vi inte riktigt vad vi skulle göra så vi åkte runt lite vid shoppers world och bara kollade på saker och ting. Klockan 2 droppade jag och Jonas av mamma och pappa vid mallet och vi drog vidare till bion. Vi såg men in black 3 :) sen på kvällen drog vi och kollade på Justins baseball match. Idag är det onsdag och nu sitter vi på bussen på väg till NEW YORK CITY!!! WHOH! :D Bilder och ett inlägg om new york kommer senare! Hoppas ni har det bra i Sverige! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0