Måndag 4/6-12

Hallå!

Måndag igen... åh! -.- Efter gårdagens skit mat tänkte man ju att det skulle vara en nystart på denna vecka. När man sedan går upp i köket och inser att det inte finns ett skit hemma så blir ju inte humöret bättre. Ingen frukost och inget man kan packa till barnen som snack.... Jävla skit liksom...

Fick ihop något både till frukost och snack sen så skickade jag iväg barnen till skolan, åkte hem napade, åkte till georgio's.  Kramade säcken mer än slog på den för jag hade ingen energi. Slog upp knogarna som grädde på moset liksom. Åkte hem för att sedan åka till matbutiken och handla (måndagens syssla). Var så hungrig så jag skulle kunna lägga mig ner och grina. Fick shoppingen gjord, åkte sedan till nästa affär, kom sedan hem och gjorde en god kyckling-sallad till lunch! :)

Sedan var det dags att hämta barnen.

Det är ju inte sommar här längre! Regn, rusk och kyla. Riktigt tråkigt!

Eftermiddagen flöt på ridlektion och trummor. Fotbollen var inställd för det regna. Så Joanna sa vid 6 tiden att det var okej för mig att göra det jag behövde göra. Jaha, vad behövde jag göra? Gick och satte på mig springkläder och gick sedan upp och frågade barnen ifall dom ville cykla med mig. Efter lite övertalning satt dom båda på sina cyklar.
Det hela sluta med att en unge försvann och den andra bara skrek.... Toppen. Jag fick en joggingtur på 17 min... Hahah
Quin skrek för att jag sprang i uppförsbacken och Justin trodde jag sa att vi skulle springa till skolan. Vilket jag sa men jag menade ju liksom förbi när vi väl var där.
Hahah tror inte att jag erbjuder dom att följa med nästa gång! :p

Det var min dag det!

Hoppas ni haft en bra dag! :)

Puss

Kommentarer
Postat av: angiiiie

"Det hela sluta med att en unge försvann och den andra bara skrek" HAHAHAHAHH åhhhhh <3<3 bra med kycklingsallad!! det åt jag också igår, halloumi och kycklingsallad...mumsiii

2012-06-05 @ 07:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0