Måndag



Så här ser en riktig kvällsmacka ut! Nu saknas bara mamma pappa och jonas sällskap så hade denna kväll toppat bästa-kvällar-listan! :) Rågsiktskaka med leverpastej och gurka, och en kopp te! :) MUMMMA! :D Om jag blundar kan jag lika gärna vara hemma i soffan!

Att det är en bra kväll kanske beror på att dagen har varit bra! Tillbaka i vardagen igen och då också tillbaka till georgio's. Trodde jag skulle svimma medans Matilda körde på som att hon var ute på promenad typ... Fatta att man tappar mycket på bara 10 dar. Jobbigt! Så idag var ännu en sån dag då jag kramade säcken mer än vad jag slog. Har redan lite ont i armarna, vill inte ens veta hur morgon dagen kommer bli!

Direkt efter det drog jag till mataffären. När jag kom hem där ifrån var Rebecca här för lite lunch och sista-dagarna-häng. Det är ju så olyckligt att när jag är i Florida kommer hon hem till Boston för att sedan åka tillbaka till Sverige. Så vi måste säga ett 6-månaders hejdå i Puerto Rico :( Mycket jobbigt! Samtidigt som man inte fattar överhuvudtaget att detta är över...

Sen rullade dagen på, åkte och hämtade barnen från camp klockan 3. Deras camp dom är på nu i sommar är mellan typ 8:15 till 3:30. Fan va härligt tänkte jag när jag såg det. Bara att det tar  20 min att köra dit så jag blir inte mycket mer ledig än vanligt, men men ska väl inte klaga ;)

I söndags var det jätte fint väder här i Wayland, men idag var det som bortblåst. Helt kolsvart på himmlen och under tiden vi tränade fick vi en ny sån där upplevelse "åh dom satte på ac:n, nä det regnar". Sen har det regnat konstant sedan dess. Så jag bestämde redan under lunch att vi skulle ha en filmeftermiddag :) Det hade vi, idag valde Quin filmen RIO, jag somnade strax innan dom tryckt play, och vaknade väl till då och då. Sen höll jag mig vaken för att se slutet. Sen gick jag upp för att ta hand om tvätten och deras ryggsäckar. När jag var klar meed det satte jag mig i soffan och andades lite, och slog på tv:n. Där var Tarzan, skriker på barnen att dom ska komma. Så vi hann med 1 och en halv film idag :) Sen jobbade jag över i typ 2 timmar, då föräldrarna behövde vara någon annan stans.

Ja det var min dag det. Var riktigt harmonisk om man kan säga så :)


Hoppas ni hade en bra måndag! :)



Pappa var det så här du menade med saltfläckar?



hahah äckligt värre....

För er som inte förstått det så var det ju SJUKT varmt i New York och man svettades som man sprungit ett marathonlopp... Hahaha

Kommentarer
Postat av: Pap

Ja, ganska så var det jag menade. Ha en bra tripp nu.

2012-06-26 @ 08:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0