LYCKA!!

Lyckan när jag insåg att jag fick äta upp mitt sista godis idag för det kommer nytt imorron :D Underbart!


Sen så är jag ju lite lycklig över att min älskade familj kommer, men mest för godiset! ;)

Om 14 timmar drar jag till flygplatsen för att hämta dom! Helt insane! Hel otroligt underbart! Åh ni förstår inte!! :')

Jag har varit helt sprallig idag, gått runt med ett fult flin i nyllet.

Vi hann med två träningspass på Georgio's, det var väl tur det för jag tror att detta är det sista innan vi drar till PUERTO RICO om 2 veckor!!!! SOLA OCH BADA PIÑA COLADA :D


Nu ska jag försöka sova lite så jag kommer upp imorron!

God natt! :)


Kommentarer
Postat av: Carro

Snart, snart , snart!:) Hahahaha ditt lilla godismonster:p

<3<3<3

2012-06-14 @ 06:10:52
Postat av: Angiiiie

Åh jätte snart ju!!! :D:D hoppas du får massa smaskiga saker!!! <3

2012-06-14 @ 07:51:50
Postat av: Katta

Hälsa hela gänget och jag hoppas att ni får en underbar tid tillsammans hos dig. Ha en skön sommar & resa till PR också. Kramar

2012-06-14 @ 10:23:40
Postat av: familjen Löfgren

ha det så himla trevligt hela familjen!

2012-06-14 @ 11:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0