JAG GJORDE DET!

I did it!

Jag fixade transporten! :) Kom en fin vit SUV och hamtade upp oss pa flygplatsen, och tur var val det! For hotellet vi bor pa ar inget scandic ska jag beratta for er! Det kom folk och oppnade bildorren at oss, dom tog vara vaskor, vi checkade in. Stort fin rum, med balkongh och allt.

Idag tog vi aven en taxi (?) till affaren.... nu har jag vatten sa det i alla fall racker i nagra dagar till! :)


Det var en liten update fran mig! Har ju sjalvklart brant sonder mig idag, aven fast jag anvant spf 50!!!

Om ni har mig pa facebook kan ni ju ga in pa min profil och se hur jag lyckades satta solkram pa trojan da jag tankte smorja in mig... Glomde att jag hade troja pa mig.... Mindre lyckat...

En sak till, vet inte ifall joanna och brad ar oroliga att jag inte kommer hem igen, for idag informerade Joanna mig att det vantar en ny telefon pa mig nar jag kommer hem! YEEY! :D en htc sa det ar ju nice att jag far en telefon jag kanner igen.

Hoppas ni har det bra nu ska jag ga och unmgas med mina vanner! :)

PUSSSS


Kommentarer
Postat av: Carro

LÅter mindre lyckat:p men vad skönt att vara i solen!:D hoppas din hud vänjer sig snart så du slipper vara bränd hela semestern:-)

<3<3<3

2012-06-29 @ 09:44:54
Postat av: malthan

NJUUUT!!! men AKTA dig för solen! bränn dig inte :((( haha! bada åt mig pleaaaaaassseeee!!

<3

2012-06-29 @ 23:51:05
Postat av: angiiiie

den där fördömda solen! ha det bäst puss :D<3

2012-06-30 @ 06:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0