J***A bil HEL***E

Jag som hade sagt till både mig själv och bilen att jag tänker inte göra något mer med dig under min tid som är kvar. It's over liksom. Det sa jag ju sist den var där. Nu så har inte bilen riktigt förstått detta då den tydligen har sin egna vilja, jag vet inte ifall den vill till graven eller vad den vill. Tjejerna bara skrattar åt den. Det kanske är ert fel? Tänkt på det? Min bil har aldrig haft en stark motor, så den har alltid låtit när man gasat upp, på motorväg osv. Nu går den upp på 4500 varv när den gasar, den växlar liksom aldrig. Nu sitter ni där och tänker, men vilken idiot hon måste ju växla själv fattar hon väl. Men jag ska tala om för er att det är så att jag faktiskt bor i usa, och här är det inte många bilar som har manuell växellåda!
I alla fall, för kanske två veckor sen la den till ett till ljud, och det är inte bara när man gasar utan nu är det mest hela tiden, och den är alltid uppe på 2000 varv, den lugnar aldrig ner sig, eller hur man nu ska förklara det. Hur som helst så ska jag lämna in den imorron och fråga vad fan som är fel!
Nog om bilhel**et.

Min dag idag har varit solig. Det är typ 48 grader varmt och luftfuktighet på 215%, härligt värre med andra ord! Idag vaknade jag och Rebecca upp, vi drog sedan till bloomingdales coat factory, affären jag och Matilda hittade här om dagen! Där strosade vi runt ett tag, köpte ett par nya solglasögon, 42kr, haha gör nog mer skada än nytta, men det stod 100% uva protection! ;) Och en present till min bror :) Efter det drog vi vidare till DSW vilket är Designer Shoes Wearhouse, alltså "fin"skor till lågpris. Rebecca brände upp några många dollar. Efter det drog vi till Target hon fixade lite saker åt den nya tjejen som kommer till hennes familj. Efter det åkte vi och hämtade Matilda, sen drog vi!

Wrentham Village Premium Outlet brukar ofta ha mycket att erbjuda men min plånbok, sa nej så jag fick gott gå och titta på när Rebecca fick en ny påse i varje butik vi var i. Nu tänker ni, men hur kan Rebecca ha så mycket pengar när Josefine inte har några??? När någon kommer på ett svar får ni gärna berätta det för mig också! ;) Och sen en till sak, är att jag har pengar, INTE MYCKET, men det är inte så att det står 0 på kontot, men det är långt ifrån tillräckligt för allt det jag vill ha! Sen är det ju så också jag skulle vilja ha flera 1000 dollar på mitt konto, men för att få det måste man ju sluta bete sig så som jag gör.

Med det sagt tänker jag nu visa bilder på allt det jag köpt senaste tiden... Hahah suck på mig själv.



1 Handduk från IKEA, till stranden i Puerto Rico! :D
2 Blå långklänning från Bloomingdales
3 Ballerina från Bloomingdales
4 Vit klänning från Forever 21
5 Solbrillor
6 Blommigt linne från forever ( Tack Lena! :))
7 Svart strandklänning från H&M



Klänningen kostade 20$ = 140 kr...



mina nya ballerina :) Super söta!






Sen så sa jag ju här om dagen att jag och Matilda drog för att köpa lite strandleksaker :) Vi kommer helt klart vara dom cooolaste brudarna på stranden! :D Helt klart den snyggaste strandväskan i alla fall ;)





Jag gillar starkt vår strandtennis utrusttning! :D

Och man får ju inte glömma hatten! ;)



Efter Outleten drog vi vidare till IKEA för lite middag! Hahah vad gör man inte för lite köttbullar liksom?? ;)



Underbara Rebecca, jag kan inte fatta att vår tid är över snart! :(



Matilda har döpt oss till B1 och B2, jag är ju 1 så klart ;) Och nej jag ser inte ut så där... Inte riktigt i alla fall...
OBS, INTE mitt fel att bilden är suddig, just sayin'! 

Nu har jag nog inte något mer att berätta för er! Vill be om ursäkt för min matte! Insåg nyss att jag har räknat ner fel, är så ivrig så jag hoppa över en dag! 

Men idag är det söndag, sen är det mån, tis ons och tors! Så det är nu tre dagar kvar tills jag får se dom igen, men det är 4 mornar jag måste vakna och kliva upp osv. Ville bara förtydliga det! 

Nu är det dags för mig att krypa ner i sängen, så god natt på er, och grattis till att ni orkade läsa allt jag skrev! ;) 

Kan alla som är över 25 år sluta läsa nu!

 Detta är speciellt till Tova, Angelika Malin och Carro! men mest Tova!

Idag när vi satt i bilen på väg hem så kom denna upp på spellistan!

http://www.youtube.com/watch?v=lQlIhraqL7o

Jag vet inte hur man får upp en video i bloggen, hahha jag ska forska lite i det i morron så får vi se ifall den kommer upp lite bättre!

I alla fall jag blev bara så lycklig att jag börja gråta!! Hahah älskade underbara Tova som bara blev så glad när den här kom, hahah som hon sa när jag berättade att jag tänkte på henne när jag hörde den, "vet inte vad jag ska känna att du tänker på mig när du hör den här låten" Hahaha men tova jag tänker bara på din sång, dans, leende, och allmän lycka när vi lyssnade på denna ;) hihih minnen!
Nu vet jag inte vad jag har gjort med texten, men det är väl ett tecken på att jag ska sluta. god natt! :) Saknar er alla ♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Carro

Men jävla bil! Men om du släpper gasen när den är sådär uppvarvad ska den växla upp när du gasar igen:)

Så jävla sant! Helt sjukt det är tovas låt! Jag ser verkligen tovas min , leende, skratt och dans!:D

<3<3<3

2012-06-11 @ 07:49:14
Postat av: Carro

Glömde att skriva att klänningen var hur fin som helst, var verkligen superfin på dig!:D<3

2012-06-11 @ 07:52:51
Postat av: angiiiie

h¨ller med carro, jätte fin klänning!!!!!! <3

2012-06-11 @ 10:35:09
Postat av: tova

skiiit snygga saker!! ni kommer indeed va pangbrudarna #1 på stranden ;)

NEJ jag är inte alls avundsjuk att du ska få åka till paradiset medan jag är fast här där det ska va sommarvärme året om men inte är just nu...... :P



hahah så kul att alla ni tänker på mig när ni hör den låten! får väl känna mig.. hedrad :P så klockrent att precis när du skrivit det till mig att den kom upp på spellistan här också! :'D

pusssss<3

2012-06-12 @ 03:49:16
URL: http://tovadownunder.blogspot.com
Postat av: Matilda

men alltså, vad har du för hemlighetsmakeri då? bloomingdales? eller kan det kanske vara så att du handlat på burlington? :)

2012-06-12 @ 04:12:19
URL: http://matildatoamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0