Fredag

Goddagns! :)

idag är det lördag, sitter just nu med min te kopp och två knäckemackor till frukost. Klockan är halv 12 men ändå ;)

idag regnar det bara som det gör här i Boston area... så idag blir det ett besök till IKEA! :D Yeey! :)

Så nu äter jag en liten frukost så det blir ett besök i restaurangen direkt när vi kommer dit! hahha.

Sen ska i shoppa saker i foodshopen!

I torsdags fick jag ju ett paket, och jag lovade att visa bilderpå det. Så here you go! 



Det är mer än vad det ser ut! Och just nu kan jag nog räkna bitarna jag har ätit på en hand! Good, right? :D jag är stolt över mig själv! ;) 

Sen så var jag i mallet för ett tag sen, kanske förra veckan? Då köpte jag ett par byxor från "finmärket" lululemon, ni vet sånna byxor jag fick i födelsedags present. Fast jag köpte ett par trekvarts byxor. Så hade jag på mig dom igår och Joanna sa att domvar jättefina på mig, frågade vilken storlek. Så sa hon att hon hade ett par som inte passade henne längre och frågade ifall jag ville prova dom. Självklart sa jag! Så nu helt plötlsigt har jag 2 par trekvartsbyxor! haha :)
 
 

Kanske inte den bästa bilden men ändå.

Nu ska jag gå och sätta på mig kläder och göra mig redo för IKEA! :D

Hoppas ni får en bra dag och bra helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0