Bildbomb

Eller i alla fall en liten en, dessa har jag tagit, men det är ju pappa som står för fotograferingen i vår familj så nifår gott vänta på dom tills jag fått dom! ;)

Första dagen gjorde vi ju Boston, så här ser Boston ut från ovan.



Detta är RedSox's hemmaarena, Fenway Park

Min über snygga och super söta mamma!





Första middagen i New York City :)


Det blev Hard Rock Café ;)


Mamma pappa och Jonas med Frihetsgudinnan!




Manhattan skyline


Vi tog en båttur ut till Liberty Island, så vi fick se frihetsgudinnan på NÄRA håll ;)


I fredags var vi på ett Air and Ship museum, skit intressant tyckte jag och mamma.... Vi satte oss på en bänk och vänta på att pappa och Jonas skulle bli klara.  




Ja lite bilder som sagt! Mer kommer senare! :D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken fantastiskt bra resa du planerat åt oss! P&K mamma

2012-06-25 @ 03:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0