Att vara vuxen...

... är skit jobbigt! Man måste tänka på allt själv. Som denna resa som närmar sig snabbare än vad man själv hinner tänka.

Att ta sig från flygplatsen har väl aldrig varit något problem. Man tar en taxi. Eller möjligvis tunnelbana/buss. ALDRIG varit konstigt! Mamma och pappa har fixat det. Man har bara följt efter. Vart skit sur när det blev buss, men man har kommit fram till hotellet, punkt slut. Nu när man är vuxen, måste man fixa detta själv... Fast jag är ju inte vuxen egentligen, jag var ju nyss tonåring. Ung och dum liksom. Nu har jag inget att skylla på! Bara bristande kunskap. Hur fixar man då en billig transport? Ja när ni kommer på det kan ni ju berätta för mig! ;)

Billig då menar jag gratis! Kanske kan lifta med en hönstransport? Är det olagligt att lifta i Usa/puerto rico? Någon som vet? Jag kan ju berätta nästa vecka hur det går ;)

Nä men vi har pratat om detta sen vi bokade resan... Varför har vi då inte bestämt något undrar ni? Ja det kan jag säga är EN MYCKET BRA fråga. Vi vet inte vad taxi ner kostar. Det är en 45 mins tripp från flyg till hotell. Så taxi är rätt uteslutet. Då är det alltså olika shuttlar. Så då är frågan, att ta hotellets shuttle för typ 70 dollar. Eller buss för 64 osv... För tjejer som har med sig nudlar att äta till frukost lunch OCH middag är det MYCKET pengar! :(

Nu måste jag dra och packa det sista! Det här kommer kanske bli det sista på en hel vecka. Kanske kommer ett livstäcken på facebook, håll utkik! ;) 

NU DRAR JAG PÅ SEMESTER  BABY! :D WOHO! See ya later! <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Pap

Cykel?

Ha det så bra och simma lugnt.

2012-06-27 @ 08:35:55
Postat av: Katta

Trevlig resa & njut av livet därborta. Grattis t årsdagen också. Tänk vad du får lära & vara med om mkt som inte vi fick när vi var 20 år. Kramar

2012-06-27 @ 11:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0