Ännu mer lycka! :D

Nu är dom här!!! :D

Hahah så många känslor men samtidigt så känner jag ingenting, som om inget är annorlunda? Jonas är längre än förut, men annars känns det inte som att det var 6 månader sen vi sågs senast? Konstigt! :)

Malthan har frågat 100 gånger ifall det är något jag vill att hon skickar över med mina föräldra, så har jag sagt, nä det är lungt mamma har nog länsat ICA redan. Haha och OM hon hade?? Jag har godis så det räcker och blir över! Choklad så jag kommer se ut som en Maraboukaka när jag är klar. Te så att jag får ta med mig resterna hem i jul osv...

MEN! Något som jag inte förväntade mig! Hahah

LEVERPASTEJ!!! :D OCH PAPPAS RÅGSIKTSKAKOR! :D HIHIHIHIHI så lycklig jag blev då?? :D

Något jag heller inte förväntat mig var Matlhans paket, jag sa ju att jag inte behövde något?? ;) TACK finaste! :) Ett handskrivet brev, kunde inte sagt det bättre själv än släng dig i väggen facebook! :p Ännu mer godis, hihi tack!! :D

Vad mer? Klockan 8 sov mina kära gäster så gott som ett litet barn, så jag vet inte vad jag ska göra nu, sitter i min pyjamas men jag kommer ju inte kunna somna, eller? :p Kanske ska göra ett försök :)

Deras plan skulle landa typ 1:20 så jag åkte hemifrån klockan 1för jag ville ju vara där när dom kom. Slutade med att jag väntade säkert en timme, vara nära till gråt varje gång jag såg någon hitta personen dom letade efter, var så "nervös" så jag trodde att jag skulle få magsår! Kan ju inte säga att jag var nervös, förväntansfull kanske är rätt ord! 

JO JUSTE!! Måste ju egentligen börja med att berätta något JÄTTTE STORT!!! 

IT'S READY!!! IT'S FINALLY READY!!  :D


(snor bilden från Matilda)

Så där katalog blåttvatten är det i den, så himmla underbart! :D Det var typ även 25 grader idag så att poolen är klar skadar ju inte! ;) Så jag hann med lite poolhäng med brudarna innan det var dags för mig att åka! Vattnet var SVINKALLT men Justin Quin och Brandon var i och lekte när vi kom hem från flygplatsen ;)

I alla fall när vi kommit hem och fått byta om till lite lättare kläder och jag visat dom runt i huset, la vi oss vid poolen en timme för att dom skulle få vila lite. Sen drog vi till mallet och åt lite middag, och tog ett litet varv där. Sen gick jag med tre zombies så det var dags att åka hem! hahha

Nu som sagt är klockan inte läggdags men dom andra sover gott! Imorron blir det att turista i Boston, spännande! ;)

Hoppas ni haft en bra dag! Det har jag haft! :D





Kommentarer
Postat av: angiiiie

åhhh va roligt va roligt va roligt va roligt va roligt :D:D:D:D:D:D <3<3<3

2012-06-15 @ 11:03:36
Postat av: Malthan

Åååhhhhhh vad härlig känsla!, vet exakt hur det känns :D guuuuuud vad roooooooliiigiigt :D!,!!!!

Haha ville skicka med massa grejer men du har ju allt där.borta , t.o.m billigare.. Och visste att päronen skulle ta med massa godis men jag ville verkligen ge ngt! Tänkte skicka med en frödinges hahahaha men den hade nog inte mått så bra ;) men körde på ngt mer personligt :)) hope you liked it! Åhhh njuuuuut nuuuu :D och fyfan vad najs med ppoooooooool!!! Lyllllooooo!,

<3333333333333333

2012-06-16 @ 09:47:57
Postat av: Lena (faster och gudmor)

Så kul att de äntligen är framme hos dig! Blev så glad av att läsa - lyckades behärska mig ända till "leverpastejen och rågsiktskakorna" - då kom tårarna i alla fall... ;-) Ha det nu så jättemysigt och ta hand om varandra. Massor med kramar!

2012-06-16 @ 11:30:01
Postat av: Carro

Gud så underbart!!!!!!:D då har du godis så du klara dig till jul iaf, eller?;)

Vad fin poolen blev, blir riktigt svartis på hur fint väder ni har OCH poooool! Du kan nog inte ha det bättre hihi:)

Hoppas ni hittar något fint i Boston.

<3<3<3

2012-06-16 @ 14:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0