Ännu ett see you later!

Ja nu sitter jag på bussen från New York. Denna gång utan mamma pappa eller Jonas. Om jag inte tänker på det är det ingen fara, självklart kommer det lite tårar ibland. Vi har haft så sjukt bra väder dessa dagar i stora staden. Typ 40 grader och klar blå himmel! Vi har hunnit med att se det man ska se nar man är i New York City. Allt mellan frihetsgudinnan (söder) till mitten av central park (Norr) kan vara sa att jag har vänt på väderstracken men bara så ni får en liten uppfattning om vad jag menar! Bilder kommer senare eftersom jag inte fotograferat så mycket under tiden. Det har pappa fått sköta ;) Hoppas ni alla hade en riktigt bra midsommar helg :) puss

Kommentarer
Postat av: Lena

Vad kul att ni haft det så bra tillsammans! Även om du saknar dem nu och det känns som om det är länge tills ni ska ses igen, så vet du att det kommer att gå snabbt... Tiden är konstig och spelar en massa spratt... Vips är du hemma igen! / Kramar från Lena

2012-06-24 @ 12:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0