AND THE COUNTDOWN CONTINUES!

6 Dagar
5 mornar
144 timmar
8640 minuter

JALLA, JALLA!!!

Idag är det fredag. Morgonen började (som alltid) på Georgio's, "4-min-träning-som-förändrar-ditt-liv" stod på schemat. Hatar Chris lika mycket varje dag... Hahah fast som Matilda smidigt sa första dagen, det är lite av en hat-kärlek.
Efter det drog vi hem och la oss ute i solen. Vi vill ju bättra på brännan innan PUERTO RICO!!! När vi sedan blev uttråkade drog vi och köpte sstrandtennis, vatten-stutts boll, en frisbee och något mer som jag inte kommer ihåg :p Vi är alltså redo för stranden i en vecka! :D WHOOP WHOOP!!

Efter det åkt vi till andra sidan mallet. 11 månader i detta land (9 för Matilda) och jag har ALDRIG någonsin varit där! men vet ni! Det var riktigt roligt att utforska nya grejer! Jag fick med mig en långklänning och ett par nya ballerinaskor! :D Bilder kommer senare! ;)

Sen drog vi hem åt lite lunch sen var det dags att börja jobba :( Jag läste (läs sov) större delen av eftermiddagen. Quin hade en kompis över och Justin satt vid datorn. Som jag sa så låg ju vi ute och solade tidigare under dagen. Klockan 3 när vi skulle hämta barnen var himlen SVART alltså helt toltalt kolsvart! En timme senare  trodde jag att joeden skulle gå under. Åskan som var skakade hela huset så jag trodde att fönstrena skulle gå sönder! Regnet som kom var inte regn, det var jag vet inte vad, hela östersjön typ. Man såg inte många meter framför sig! Helt otroligt! Självklart skulle ju Justin till en kompis då. Så där satt vi i bilen, körde i typ 10.

Efter att jag var klar för dagen drog jag och hämtade Matilda. Vi statte oss i bilen körde till grannbyns bibliotek, som var stängt... Sen så drog vi till mallet. Vi är inte duktiga på att vara fattiga ska jag säga! Efter det srog vi till matbutiken, och hyrde film! Idag blev det Joyful Noise, inte så jätte bra i början men avslutade med dunder och brak :) 

Nu ska jag städa mitt rum, mitt i natten, men det ser ut som jag vet inte vad. Skäms över mig själv ju!

Torsdag SKYNDA DIG!!!

Hoppas ni får en trevlig helg! :)

Kommentarer
Postat av: angiiiie

oooh shitshitshit va roligt!!! :D:D:D:D::D:D <3<3<3

2012-06-09 @ 16:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0