1 År, 12 Månader, 365 Dagar...

Idag är det inget mindre än min års dag i USA. Jag har nu befunnit mig på denna sida Atlanten i ett helt år. Förutom Sverige besöket i julas då, men det räknas inte! ;) 1 år, 12 månader eller 365 dagar.... Jag kan bara inte fatta det??? Vart tog tiden vägen liksom? Om 4 timmar ringer väckarklockan, 40 min senare sitter vi i en taxi, som ska ta oss till flygplatsen. FÖR VI SKA TILL PUERTO RICO!!!!!!! WOHO! Jag vill tacka alla där hemma som stöttar när det är jobbigt och hejar på ännu mer när det är roligt, TACK! Jag kan inte säga att utan er skulle jag inte klarat detta, för det är ju inte riktigt sant. Jag menar, ni kan ju inte få all credit, jag måste ju ha minst 50% av den, eller hur? *klapp på axeln Josefine* Jag får ju inte heller glömma att jag har två underbara personer på denna sida också! :) Dom ska också ha lite cred! Nä nu ska jag sova! Vi hörs om en vecka! Puss

Kommentarer
Postat av: angiiiie

Ha så kul däe borta :D sola massa men glöm inte solkrämen :D puss på dig buddie, NJUT!! <3<3

2012-06-27 @ 08:31:40
Postat av: sheil -modeblogg med mode, skönhetstips, träning och massa mer!

vad avundsjuk jag blir att du är där :D ha det bra där iallafall!

allt bra annars idag med dig? :)

2012-06-27 @ 10:59:44
URL: http://sheil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0