Vi lever!

Halla!!


Vi lever! i fredags (trot jag det var) sa var det strom avbrott har. 75% av on forlorade strommen. Och internat la av. Det ar forst idag det har kommit igang igen ;)

Vad har vi gjort sen senast da?? Solat badat solat lite till badat annu mer osv. Fast inte jag da... Jag har ju legat i skuggan.... Parasollet  har varit min basta och ibland enda van da dom andra slukar d-vitamin sa det sprutar ur oronen. Men idag da!!!

IDAG var vi i regnskogen! El Yunque var dagens utflyktmal och tog oss storre delen av formiddagen att utforska den. Vi har badat i vattenfall, sett de mest konstigaste vaxterna ni kan tanka er och lite mer!


Nu ska jag dock ga och titta pa restaurang menyn for min mun och mage ar SJUKT trotta pa dom dar forbaskade nudlarna nu....

Hoppas ni har det bra! Idag har vi inte gjort nagot mer efter regnskogen for fran att det vi klev ur bilen tills det att vi var uppe pa vart rum, da hade det andrats fran lite molnigt till att himmlen oppnats sig! Sa det blev till att lagga sig i sangen for att lasa och ta en nap!

Hor av mig mer senare nar jag ar hemma igen!

Puss och Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0